دلایل قیمت ناتامایسین (افزودنی مواد غذایی ضد کپک) چیست؟
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت ناتامایسین کلیک کنید. یا پیماریسین (تهیه مواد غذایی ضد کپک) شرکت دایان آرمان نماینده انحصاری آرنوا ترک برای خرید ناتامایسین و استعلام قیمت ناتامایسین و فروش ناتامایسین با ما تماس بگیرید.

استاندارد ناتامایسین :

ناتامایسین یا پماریسین با شماره استاندارد بین المللی E=235 یکی از انواع نگهدارنده های طبیعی در صنایع غذایی است که از کشت میکروبی استرپتومایسس ناتالنسیس در فرآیند تخمیر عمیق کنترل شده به دست می آید. (7681-39-8): CAS

ناتامایسین چگونه تولید می شود؟

پس از فرآیند استخراج، ناتامایسین به دست آمده سانتریفیوژ، فیلتر و شستشو می شود تا محصول به دست آمده خالص و با کیفیت باشد.

ناتامایسین در چه محدوده Ph عمل می کند؟

ناتامایسین کمی در آب محلول است و یک نگهدارنده بی مزه و بی رنگ است که اثربخشی آن کمتر از سایر نگهدارنده های شیمیایی به PH وابسته است و در محدوده pH وسیعی بین 3 تا 9 استفاده می شود، بنابراین ناتامایسین در طیف وسیعی از مواد غذایی از اسیدی استفاده می شود. خنثی و قلیایی است و ناتامایسین را می توان در مقادیر کمتر از ppm 10 استفاده کرد و در اکثر قالب ها موثر است.

آیا پودر ناتامایسین است؟

یک پودر کریستالی سفید تا زرد، بی بو و بی رنگ با سه مولکول آب است که حلالیت آن در آب 30-100 میلی گرم در لیتر است. به آرامی در متانول حل می شود، همچنین در اسید استیک یخچالی و دی فرمامید محلول است.

شکل ناتامایسین برای زایمان چیست:

ناتامایسین به دو صورت مایع و پودر تولید می شود، بنابراین یکی از مزایای استفاده از ناتامایسین نسبت به سایر نگهدارنده های شیمیایی، استفاده از ناتامایسین هم به صورت پودر در ترکیب با فرمولاسیون و هم به صورت سوسپانسیون مایع مانند مخلوط کردن با آب نمک و پاشش آن است. روی محصول

آیا ناتامایسین خالص است؟

فرم پودری ناتامایسین را می توان به صورت کاملا خالص یا همراه با پرکننده دیگری به نام حامل 50/50 تولید و عرضه کرد که می تواند لاکتوز، نمک NaCl، مالتودکسترین و غیره باشد.

آیا ناتامایسین روی باکتری ها تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که از آنجایی که ارژسترول در دیواره باکتری وجود ندارد، این ماده نگهدارنده روی باکتری بی تاثیر است.

فرمول مولکولی ناتامایسین چیست؟

فرمول مولکولی ناتامایسین 13NO44H33C، وزن مولکولی آن 75/665 و نام آیوپک 22-(3-amino-3 و 6-dioxy-B-D-mannopyranosyl)oxy-1 و 3 و 26-tri-hydroxy- است. 12- methyl-10-O-HO-6، 11 و 28-trioxatricyclo (220301-507 O 0) octacose-8، 14، 16، 18 و 20-pentane-25-carboxylic acid.





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: